Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΩΣ ΤΟ 2014 Ο ΡΑΦΑ

Ο Ράφα Μπενίτεθ με δικαίωσε γι' ακόμη μια φορά. Το φώναζα κανά μήνα και τελικά έγινε αυτό που έλεγα. Ο Μπενίτεθ ανανέωσε τη συνεργασία του με τη Λίβερπουλ έως το 2014. Η διοίκηση της ομάδας του λιμανιού διαβεβαίωσε τον Ράφα ότι θα ενισχύσει την ομάδα και πως ο προπονητής θα μπορεί να κάνει ανενόχλητος τη δουλειά του. «Η καρδιά μου ανήκει στη Λίβερπουλ και είμαι πανευτυχής που υπέγραψα νέο συμβόλαιο. Αγαπώ τους φιλάθλους, την ομάδα και την πόλη και με αυτά τα δεδομένα δεν μπορούσα να πω όχι. Ανέκαθεν έλεγα πως επιθυμώ να παραμείνω για πολλά χρόνια και όταν ολοκληρωθεί το νέο μου συμβόλαιο θα έχω συμπληρώσει μία δεκαετία στην ομάδα», δήλωσε ο Ισπανός τεχνικός και πρόσθεσε: «Η ομάδα αυτή χαίρει μεγάλου σεβασμού σε όλο τον κόσμο λόγω της τεράστιας ιστορίας και κληρονομιάς που κουβαλά. Στόχος μου είναι να διατηρήσω αυτές τις αξίες και να συνεχίσω αυτή την κληρονομιά. Ευχαριστώ τους ιδιοκτήτες για τη σκληρή δουλειά τους για την ολοκλήρωση αυτής της συμφωνίας. Όλοι μας έχουμε κοινό στόχο να έχουμε πετυχημένη πορεία και να κατακτήσουμε πολλά τρόπαια». Ο τεχνικός της Λίβερπουλ έχει κατακτήσει σχεδόν τα πάντα εκτός από το πρωτάθλημα Αγγλίας, το οποίο αποτελεί στόχο του κάθε χρόνο. Φέτος ήταν η καλύτερη χρονιά του και αν δεν το κατακτήσει φέτος, πιστεύω του χρόνου θα το κάνει (αν δεν το πιστεύω τότε σίγουρα το ελπίζω)...

Δεν υπάρχουν σχόλια: