
Το πρώτο σημείο στο οποίο εστίασαν την προσοχή τους οι μηχανικοί του Τσούφενχαουζεν ήταν ο κινητήρας. Ο 6κύλινδρος μπόξερ απέκτησε 200 κ.εκ. επιπλέον, και ο κυβισμός του φτάνει πλέον τα 4,0 λίτρα, ενώ το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων Variocam επενεργεί πλέον και στις βαλβίδες εξαγωγής. Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, φτάνοντας τους 435, και η ροπή στις μεσαίες σ.α.λ. είναι σημαντικά υψηλότερη. Έτσι, η νέα 911 GT3 επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 4,1 sec και στα 0-160 σε μόλις 8,2, ενώ η τελική της αγγίζει τα 312 km/h. Η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί, για καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, προσφέροντας τη διπλάσια αρνητική άντωση και στους δύο άξονες σε σχέση με την προηγούμενη GT3.
Επίσης, για πρώτη φορά η GT3 διαθέτει το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς PSM (Porsche Stability Management), το οποίο φυσικά μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως ενώ, προαιρετικά, από το φθινόπωρο, θα διατίθενται και ενεργές βάσεις κινητήρα (PADM: Porsche Active Drivetrain Mount), που προσφέρουν ακαμψία όταν αποφασίσεις να εκμεταλλευτείς πλήρως τις δυνατότητες σασί και κινητήρα (π.χ. στην πίστα), χωρίς να θυσιάζουν την άνεση στην καθημερινή οδήγηση. Η ενεργητική ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management) επέτρεψε στους τεχνικούς της Porsche να σκληρύνουν ελατήρια και αμορτισέρ, για ακριβέστερα δυναμικά χαρακτηριστικά, χωρίς αρνητικές επιπτώσεις στην άνεση, το ανασχεδιασμένο σύστημα πέδησης (με μεγαλύτερους και, προαιρετικά, κεραμικούς δίσκους) προσφέρει ακόμα καλύτερο φρενάρισμα, και οι νέας σχεδίασης, ελαφρύτερες ζάντες φορούν ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων.
Η νέα 911 GT3 θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι της Γενεύης το Μάρτιο. Η έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη θα γίνει το Μάιο, με την τιμή στη Γερμανία να ξεκινά από τα € 116.947.
Πηγή: www.drive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου